2017. június 22., csütörtök

Régi/új erkély

Legalább másfél éve, hogy az IKEÁ-ban megvettem a burkoló elemeket, de eddig nem sikerült eljutnom odáig, hogy le is rakjam őket.
Hozzáteszem, az erkély köve egyébként se volt csúnya, nem tették tönkre. 
ELŐTTE...
Nos, ma egyszerűen nekiálltam és másfél óra alatt megcsináltam az egészet. Szerszám nem kellett hozzá, mivel a lakás bérlakás, így nem terveztem nagyon levagdosni az elemekből. Az erkély amúgy is viszonylag szabályos téglalap, az ajtó előtti csíkra meg majd veszek műfüvet. Méterben kapható, métere 1200 Ft átszámítva az OBI-ban. Kell belőle 20 cm x 90cm...
...UTÁNA
Mintha nem is egy panel erkélye lenne. 
Ha tehát valaki nem szeretne sok százezer forintot kiadni egy ilyen felújításra, akkor ezek a fás elemek a megoldás. Jelenleg a RUNNEN az egyetlen, ami kapható, az általam használt SKOGHALL már nincs forgalomban, de 8630 Ft/m2 még mindig sokkal olcsóbb, mint újra kövezni az erkélyt. Arról nem is szólva, hogy bármikor felszedhető, kombinálható műfűvel, szőnyeggel, szőnyeg nélkül is mutatós és sokkal barátságosabb, mint a beton.

4 megjegyzés:

  1. En mufuvet fogok lerakni iden. A Diegoban lattam eleg viselheto minosegben. Meg szuper minosegben iszonyu aron :-). Nekem gyonyoru feher kovem van, ergo: napi sopres, felmosas. Waaaa. Az egyetlen kerdes h.a mufu mit szol majd a telhez. Vagy en mit szolok ha fel kell szedni hatravinni elrakni oktoberben...

    VálaszTörlés
  2. Es szuper lett az erkelyed, udv Rambonak! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, átadtam neki, nagyon örült :) A pici Rambó is virágzik, meg a nagy is.
      Jaja, nézegettem én is a műfű kínálatot, van, ami tényleg fűnek néz ki, de annak négyzetmétere 26 euró... Fehér kő, ááááááááá... mondjuk, lehet, hogy megéri felszedni a műfüvet télen (én fel fogom a parkettát), mert tovább szép marad.

      Törlés
  3. Egen. A Diegoban is ennyi a szuper mufu negyzetmetere. Eleg huzos, pedig nincs hatalmas erkelyem. Ugyhogy egy visszafogottabb arut fogok beszerezni es hat vsz felszedem telre ahogy mondod... brrrr.

    Kis Rambonak is udvozlet termeszetesen! :-)

    VálaszTörlés