2017. június 19., hétfő

Hulladék

 A Müllerben vettem, aki tejszármazékra érzékeny, kerülje messzire!
Nagyon szeretem a pirított, sós mandulát, gondoltam, megkóstolom ezt a füstölt változatot. Nos, a tanulság:
Akkor is el kell olvasni az összetevőket, ha olyan ártalmatlan jószágot veszünk, mint ez itt, a képen!
Merthogy a terméken nincs nagy betűvel feltüntetve, hogy valójában füstaromával készült szemetet adnak el nekünk, ezt csak a termék hátulján, az összetevőknél lehet megtalálni.
Egyszer angolszalonnával jártam úgy még a laktózintolerancián hajnalán, hogy laktózos volt és a napot a klotyón töltöttem. Egy szalonna. Laktózos. De Spanyolországban a piacon lévő chorizo kolbászok kilencven százaléka tejszármazékot (tejport) tartalmaz. Ami nem, az természetesen jóval drágább...
Mivel vissza nem vették (törvény tiltja), elajándékoztam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése