2023. október 2., hétfő

Tepsifon

 Nyomorult Huaweiem ma éjjel hirtelen halált halt, szegény. Nem mondom, hogy fiatal volt, mert valamikor 2019 környékén vettem a P10 Lite helyett - ami, ugye dual SIM-nek lett eladva, csak épp nem az volt, ezért kaptam bagóért a P20 Lite-ot, de korábban nem adta jelét, hogy kiöltené a nyelvét...

Töltés után azt vettem észre, hogy a sötét szobában 10 másodpercenként zöld fény villan, és mivel poltergeistom nincs - háziállat nem engedélyezett -, gyanús lett, hogy a telefon villog. Lámpa felkapcsol, WTF... Mindez hajnali fél egykor, mert miért ne. Próbálom újra indítani, semmi. Próbálom tölteni, semmi. Oké, ez most gebasz. Számítógép bekapcsol, rákeres. Próbálom a hard reset-et, nyeff, nem tér magához. Zöld képernyő, kék és vörös négyzettel. A HiSuite recovery funkciója pedig nem támogatott, miért is lenne, az én készülékem esetén. Szuper. Még jó, hogy nemrég mentettem le a képeket és videókat róla...

Szóval, jelenleg a céges Samsungon és a nagyjából öt éve fiókban porosodó, ám vezényszóra azonnal pattanó, öreg Nokia telefonon tengődöm, a Huawei meg a kütyüsnél van javításon. Nem, nem veszek másikat. Mivel mindenem Huawei, és az új telókon nem Android fut - se Gmail, se lufasz -, inkább fizetek a javításért. Ja, azt említettem, hogy van nálunk ez a Reparaturbonus? A dolog lényege, hogy az adóeuróimból beleperkálnak a még javítható és tovább használható készülékem - lehet mosógép, bármi - javításába max.200 eurót, csak ne dobjam el. Lévén egy decensen működő - értsd nem lassult be-, még mindig tűrhető képeket készítő telefonról szó, nem vagyok hajlandó váltani. 

Stay tuned...     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése