2023. október 8., vasárnap

Szezonkezdés

 Október van, eljött a szezon - legalábbis az Eishalle megnyitotta kapuit. A szezonjegy 149 Euro, ami nem rossz, tekintve, hogy ezért cserébe akárhányszor lemehet az ember a közönségkorcsolyázás ideje alatt. 

Idénre egyesületet is váltottam, mivel tavaly/idén nem voltam túl elégedett azzal, amit a pénzemért kaptam. Pontosabban nem kaptam, és sajnos maradt pár alkalom a 10 alkalmas bérletből, amit szívesen felhasználnék, ha lehet. Aztán végleg elköszönünk egymástól, mert a komolytalanságnak is van határa. 
Óva intek mindenkit a Grazer Eislaufvereintól, az e-mailekre nem, vagy óriási késéssel válaszolnak, a Messengerre dettó, de ugyanúgy 160 eurót kérnek el a felnőtt 10 alkalmas bérletért, mint a nagyságrendekkel szervezettebb ESC Graz.
Volt olyan, hogy az edző egyszerűen el se jött, vagy brutálisan elkésett, ez alól kivételt képezett a hokis srác, aki ezáltal megmentette a GEV-t a teljes lebőgéstől. 
Ezzel szemben az ESC tanfolyamára e-mailben kellett jelentkezni, pár órával később megjött a visszaigazolás a fix helyről és elküldték a számla adatokat, ahová be kellett fizetni a díjat. 
A tanfolyami dátumok előre meg vannak adva, és azonnal értesítettek mindenkit az első 5 alkalom kapcsán történt változásról. A helyszínen a szervező kijött a népért, az edzők már a jégen vártak minket. Mindannyian aktív műkorcsolyázó fiatalok, néhány kivételtől eltekintve, akik amúgy az ő edzőik. 
Pontos kezdés, 50 perc folyamatos munka. Állásidő alig van, ha elesel, felkelsz, mész tovább, újra.    
Ami örömteli, hogy sok a felnőtt, több is talán, mint a gyerek. Néhányakat egyébként a másik egyesületből ismerek, ami azt mutatja, hogy nem én voltam az egyetlen elégedetlen. 
Az új korcsolya (egy Jackson Ultima) betörését a jövő héten meg is kezdem, mivel a veteránom kezdi zokon venni a terhelést, és szeretném azért még életben tartani egy ideig. Ha ugyanis ugrani kezdünk, ami előbb-utóbb meg fog történni, abba a 40+ éves Piruett belehal (valószínű a lábammal együtt), azt pedig nem akarom.   
Szóval indul a cross-over, 3turn, C-turn, S-turn, twizzle, bracket, bunny hop és waltz jump szezonja, novemberben pedig péntekenként irány a jégdiszkó. 
Azt mondtam már, hogy szeretem a telet?  
  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése