2017. október 24., kedd

Szuperszamár piperészni megy

Szuperszamár a héten befejezi az osztrák turnét és a téli gumis időszakra hazaköltözik. Ez persze azt is jelenti, hogy reggelente ezen túl senki sem fog várni odalent a parkolóban... Nem lesz kivel hétvégente shoppingolni menni és a szerdai flamencora is más visz ezentúl. Ugyanakkor egy 25 éves bébisárkány már nem arra való, hogy kint fagyoskodjon télen a szabad ég alatt. Én is elfoglalt leszek a következő időszakban, nem lenne értelme itt kint állnia, és nem kell sóban-latyakban neki már mászkálnia.
Igen, Szuperszamár idén novemberben betölti a 25-öt, ezt természetesen meg kell ünnepelni. Előzetesen már megkapta a kárpitokat és a vadi új ablakemelő karokat, ezeknek nagyon örült. Ma pedig leszerveztem neki a főajándékot: bejelentettem a kozmetikushoz bőrápolásra. Mivel Szuperszamár számomra felbecsülhetetlen értéket képvisel, és marhára hiú vagyok a kocsi kinézetére (csak azért beálltam a mosóba vele, mert az úton látott öreg kocsik mind ragyogtak, a Szuperszamár pedig nem), úgy döntöttem, hogy felpolíroztatom. Hátha megússzuk a bal első sárvédő újrafényeztetését.
Előirányoztuk neki még továbbá az éves olajcserét is a hétvégére és mielőtt elviszem az autókozmetikába, kiporszívózom, mert arra eddig egyszer se jutott idő. 
Holnap ebben az évben utoljára még együtt megyünk flamencora, aztán Szuperszamár megkezdi több hónapos pihenőjét és már csak a napfényes, száraz téli napokon kepeszt elő a lakosztályából egy kis sétára.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése