2017. október 7., szombat

Napi facepalm

Egy kis előzmény: Amióta lehet, mindig a Calzedoniában veszek 50+ denes harisnyát, mivel ez az egyetlen, ami nem ér nyakig. Ez alsó hangon 12-13 évet jelent, a méret azóta nem változott, 1/2 (S). A harisnya ráadásul egy olyan jószág, ami elasztikus, tehát nyúlik, így elég nagy a tól ig határ.
Napi LOL: Bemegyek a Herrengassén lévő Calzedoniában, kérdezi előbb az egyik, majd a másik borzalmasan szétsminkelt bárisnya eladónő, hogy segíthet-e. Ez itt ugyanis még dívik, ha bejön valaki a boltba, annak köszönnek és igyekeznek kiszolgálni. Mondom, köszönöm, megoldom. Muszáj frissíteni a készletet, mert a barna harisnyáim mind elhasználódtak és már csak a feketék maradtak. Kiválasztom a jól bevált harisnyákat, viszem a pulthoz.
- Szatyrot kér?
- Köszönöm, van saját.
- Milyen magas? - Ez ám a gyors témaváltás. He?
- 164, 165 - mondom.
- Akkor M-eset kéne vinni, mert ez nem lesz jó.
Pislogok.
- Miért?
- Mert az S-es csak olyan 160 cm-ig jó.
- Bocsánat, mindig ekkorát vettem és jó volt. Az M-es nem kell, mert mellig ér. Azon kívül a mérettáblázat sem egészen ezt írja.
- Ja, a mérettáblázat az nem jó.
Még jobban pislogok.
- Érdekes. Mióta?
Ekkor már ketteske is ott volt.
- Mindig is így volt - mondta nagyra nyílt szemmel. Szerintem ekkor már erősen WTF arckifejezéssel nézhettem rájuk, mert egyeske mindjárt magyarázni is kezdett:
- Nekem is M-es kell - bizonygatja a leány, aki nálam fél fejjel alacsonyabb, és egyáltalán nem husi.
Eddig a pontig tartott ki az úrinői hidegvérem. 
- Jé, nekem az elmúlt 10 év alatt nem tűnt fel, hogy kicsi lenne, úgyhogy maradnék az S-esnél. Köszönöm, bankkártyás lesz.

Természetesen itthon felvettem a harisnyát, tökéletes a méret.
Lehet, hogy farmerosan-bakancsosan nem tűnök olyan nőnek, aki néha szoknyát is visel, de azért hadd tudjam már, mekkora harisnyát hordok, jó? Köszi.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése