2017. május 31., szerda

Water-gate második kör

Rongyokkal kitömve
És még messze a vége.
Megkerült ugyanis a lyuk, ami olyan remekül kicseszett az alattam lakóval. A szerelők nagyjából öt órán át keresték, eközben ütöttek egy lyukat a plafonon és még egyet a padlón. Na, mit tetszenek gondolni, honnan jön a trutyi? Hát honnan máshonnan, mint a két emelet közötti betontálcába beágyazott részből. Ott repedt ki a fő szennyvízcső, ahol a legnehezebb elérni. Ezért nem színezte meg a festékpor a foltot odalent. Az én bekötőm máshol van, a repedés alatt, így persze, hogy nem ment át a színes lötty.
Az egyetlen pozitívum, hogy végre megvan a forrás.
Minden másnak a k... anyját. Először is, elkéstek. Hétre volt megbeszélve, negyed nyolckor én csörögtem rá a munkafelvevőre, hogy akkor mégis mi van, mert ketyeg az óra. Reggel hétkor még faszán lehet közlekedni felénk, ezért megyek el én is legkésőbb hétkor melózni, ha a Herbert vagy valamelyik másik gépzsömle nálam van. Negyed nyolckor már cseszhetik.
Aztán jelenleg a fürdő és a nappali össze vannak nyitva a szekrény mögött, mert át kellett ütni a falat. Leverték a cuki bébi aloémat, amit Teneriféről hoztam, majd mintha mi se történt volna, visszatették a cserépbe (félig föld nélkül) és összesöprögettek, emiatt kis híján nem vettem észre, hogy az aloénak kilóg a lábikója... Továbbá, mivel a szekrényt el kellett húzniuk, összejárkálták a nappalimat - melóból hazaesve nem az volt minden vágyam, hogy porszívózhassam a lakást. Rendet hagytak maguk után egyébként, de a poros bakancsnyomokat képtelen voltam elviselni a parkettán, pedig nem vagyok rendmániás.
Még jó, hogy a másfél évvel ezelőtti csőtörésből még maradt egy rakat padlólap, így legalább a javításon nem kell töprengeni.
És ha a munkaszervező nem hív fel még a héten a krátertömés időpontját illetően, akkor én hívom fel őt.  
Igen, az ott a szegélyléc és a szekrény háta. Jó, nem? Mint az látható, azért az osztrák panelek se kutyák... A képeket látva rögtön érthetővé válik, miért hallom, ha Edward nyaúzik a szomszédban. (Edward a szomszédék nagyon aranyos és nagyon kövér cicája.)
Hála a jó égnek, most van két bazi nagy lyuk már megint a fürdőben. És igen, az ott papír vazze!
Gyönyörű! Hát nem?

 

1 megjegyzés: