2017. május 11., csütörtök

Varacskosmalac-nap és egy új projekt

Malac zacskóban
Tegnap volt az általam rendkívül nagyra becsült Warthog születésnapja. 1972. május 10-én emelkedett először a levegőbe a Fairchild Aircraft A-10 (hangzatosan Thunderbolt II, kevésbé hangzatosan Warthog) csatarepülőgépe.
Valamikor nagyon rég, egy repülőnapon láttam élőben Warthogot. Kibszott veszélyes repülő malac, na! Meggyőző jószág, engem legalábbis megvett kilóra. Annyira csúnya, hogy már szép. Hát nem? Hát de! És tekintettel arra, hogy még mindig nem sikerült váltótípust kreálni neki, azt hiszem, kijelenthetjük, hogy nem a külcsín számít. Erre mondom én, hogy korszakalkotó mérnöki műremek.  Akkor is, ha egyszerű, mint a faék és nagyjából semmi forradalmi újdonság nincs benne.
Most pedig jöjjön a dobpergés:
mivel Herr Würger (alias Fóki) már a finisben van - holnap megyek lakkot venni, nehogy koszolás közben lejöjjenek a részletmatricák -, ezennel ünnepélyesen bejelentem, hogy a képen látható, rommá tört Varacskosmalac is meg fog szépülni.
Fóki a finisben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése