2017. május 24., szerda

Water-gate - geht weiter

Pro: egyelőre nincs luk a fürdőben se a plafonon, se a padlón.
Kontra: még mindig nem tudjuk, honnan jön a víz.
A munkaszervező figura kb. két hete jelentkezett utoljára, a dolog vége az lett, hogy úgy lebaszta a szerelő, mint a franc, amiért nem szervezte le az időpontot az alsó lakással is. A nem kevéssé ideges figura aztán teleöntötte nálam a lefolyót színező porral, hogy lássuk, ha tényleg tőlem ázik az alsó emelet. Valamivel később lementem, nem volt színes folt. Múlt héten meg rajta kaptam a másik szerelőt, hogy a parkolómban áll - kiderült, hogy a földszinten is gond van...
Tegnap aztán jött a telefon (épp fogorvosnál ültem, a tömés mellől kitörött a fog), most már az összes lakást sikerült összeegyeztetni, úgyhogy kijönnének jövő szerdán vizet keresni. Remélem, hoznak varázsvesszőt, mert most már kurva kíváncsi vagyok, honnan ázik az egész strang.

2 megjegyzés:

  1. Ez most mar engem is nagyon erdekel. GreenieAnyunak koszonom szepen a gyumolcsot, MALNACSKA!!!! :-)

    VálaszTörlés
  2. :) GreenieAnyu üzeni, hogy egészségedre és szívesen :)

    VálaszTörlés