2017. május 10., szerda

Malac a jégen

Három hét kihagyás után végre újra sikerült eljutnom a szerdai flamenco órámra és hát igen, úgy is mondhatnám, hogy innen szép nyerni. Az, hogy én kihagytam három hetet, egy dolog, közben azért gyakoroltam a lépéseket, de olyan rohadt gyors még lelassítva is a zene, hogy összevissza csattogunk, egy árva hang se jön ki jó helyen a második lépéssorból.
Közben azt is kitalálták a csajok, hogy mégse pöttyös legyen a szoknya, hanem virágos - most ott tartunk, hogy a hátsó sorban addig cserélgették a szoknyákat, hogy lett mindkét lánynak, de az első sorban van egy kis hiány. Nekem konkrétan a mesternő hozza le az övét, hátha jó - a gond az, hogy ő nőies csípővel van megáldva, én meg nem, egy teljes méret a különbség. Meglátjuk, bár az arckifejezéséből ítélve elég valószínű, hogy úgy fog állni a szoknya, mint akire ráöntötték, csak lefolyt... 
Június 15-én lejáró főpróba a tánciskolában, 17-én délelőtt főpróba a Kammersaal-ban, este előadás. Mi meg május 10-én még kopácsolunk és kalimpálunk összevissza, a második koreóban meg a fejünkre tekerjük a kendőt (mantón)...
Tényleg innen lesz szép nyerni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése