2012. november 25., vasárnap

Sárkányok a ruhásszekrényben


Ó, a fények! Tegnap a Jakominitől a Südtirolerig álltak a villamosok az adventi vásár megnyitója miatt - olyannal már találkoztam, hogy műszaki okokból értek egymás fenekébe a villamosok, de hogy minden különösebb fennakadás nélkül forgalmi dugó alakuljon ki... Az új volt.
A mai nappal végérvényesen megnyitottnak tekintem a karácsonyi időszakot.
Ismét itt van tehát az adventi vásár a sok-sok remek forralt boros standdal a belvárosban, a Herrengasse felett megint kivilágított fenyőfák fityegnek és bizony megnyitott a jégpálya is a Karmeliterplatzon - nem túl nagy, de ingyen van.
A vásár maga pont ugyanolyan, mint tavaly volt.
Ezeket a képeket még tavaly csináltam, de nagyjából minden ugyanúgy néz ki. Talán csak a forralt boros bögrék változtak kicsit, meg a kirakatok, amik talán még szebbek, mint tavaly voltak. 

Van egy személyes kedvencem, hamarosan fényképet is mellékelek róla. Van benne valami, amitől úgy érzem, hogy órákig tudnék ott állni és üvegre tapadt orral bámulni azt kirakatot. Én, aki öt perc után kibírhatatlan lesz, ha shoppingolni viszik - ugye, Anyu? 
Bemenni persze nem merek a boltba, mert még elájulnék... Kimondottan drágának tűnik.
Ó, és az a csokoládémozdony! Csokoládé gőzmozdony! A rozsdás villáskulcs készletről (szintén csokoládé), ne is beszéljünk!  
Továbbá megragadnám a lehetőséget, hogy bemutassam Dinit és Danit...
Azt kell mondanom, szerelem volt első látásra. Egyszerűen nem tudtam otthagyni őket, pedig megpróbáltam. Becs szóra mentem egy kört a főtéren, hogy megfontolt döntést hozhassak. (Láthatóan nem sikerült...)
De ahogy néztek... Hát ellen tudna állni valaki ennek a tekintetnek? 
Most tehát boldog tulajdonosa vagyok egy pár sárkánynak, akik egyébként kesztyűk, és akik tovább árnyalják személyiségem sokszínűségét. (Lesz, aki ezt inkább úgy fogalmazza meg, hogy Timi, te nagyon hülye...) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése