2012. november 23., péntek

Frizsideres jóéjszakát

Tádáááám!
Íme, eljött a várva várt nap, és örömmel jelentem: Szuperszamár újabb két évre egészségesnek és forgalomképesnek nyilváníttatott. Külön köszönet Gyulának a csudálatos katalizátorért, valamint annak beszabászkodásáért és persze szüleimnek, akik helyettem is ápolgatták a Csacsogány lelkét, kicsiny testéről nem is beszélve! Természetesen nem feledkezhetem meg Lévai mester szervizéről sem, ahol immáron közel két évtizede gyógyítják a fent említett géplényt, amennyiben súlyosan meg találna betegedni.
Ami engem illet, nekem is sikerült végre kilábalnom a náthából csak azért, hogy elegánsan hozzáfagyhassak valami vasdarabhoz a fridzsiderben. Az eredmény: csinos repedés szerencsétlen hüvelykujjamon. A mínusz 28 csak mínusz 28...     
A mai nap, bár nem különösebben vágyom sztahanovista érdeméremre, csak sikerült elérni a bűvös tizenkét órát...Akarta a fene megdönteni a rekordot, de így jött össze - ebből egy óra volt a mirelit állapot, egy óra a pókerarc tréning (lásd lentebb) és még a fülemet is megtekergették...
Persze, minden nap egy új élmény... Most akkor tessenek elképzelni egy kockás pulcsis manóféleséget csupa fém (fülgyűrű rulez) füllel tucatnyi lelkes tátika gyűrűjében ülve (még jó, hogy ma Fufit itthon hagytam. Fufi amúgy egy pók...a kedvenc hajcsattom), miközben az "idegenvezető" magyaráz, az egyik tesztpadvezető teljesen reménytelen arccal próbál visszajutni a helyére (esélye sem volt), a másik meg az asztalról majdnem a fentebb említett manó ölébe pottyan a mérés mentése közben (mé' fetrengesz te az asztalon, drága csillagom?)... Mindezt természetesen fapofával kellett végrehajtanunk (Mission bazári majom completed), sőt a végén még mosolyogva integettünk is a néniknek és bácsiknak (a tesztpadvezető az asztalon ülve, a másik filterrel a kezében, én kedvesen mosolyogva), mert mi olyan rendkívül aranyosak és jól neveltek vagyunk (plafon marad a helyén!)... 
Legközelebb szerintem felkészülök, és viszek le magammal simlis sapit, meg egy táblát, "Kérjük, legalább etessék meg a személyzetet!" felirattal...
Most pedig elmegyek aludni, mert hosszú lesz ez a nap a karácsonyi ünnepséggel (hohohó!)...

       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése