Bob (ő az Agfa Box) és Mr.Zeiss megérkezésük óta állandó kísérőimmé váltak (a Bessa még mindig nincs megpucolva és egyre hangosabban anyázik a fiókban, hogy azért most már ő is szeretne egy kis rivaldafényt), egyszerűen imádok molyolni velük.
 |
| Mr. Zeiss nyaral |
Jópár tekercs vár még előhívásra, vagyis az összes szeptemberi kép, ebbe beletartozik a Canon EOS300-ból végre kilőtt tekercs is, amit kénytelen leszek beadni laborba, mert a színes filmhez egyelőre nincs kapacitásom.
No, de hogyan is látják ők a világot? Kérem szépen, így!
 |
| Krakkó Bob szemével |
 |
| Bob Auschwitzban |
 |
| Mr. Zeiss Krakkóban |
 |
| Mr. Zeiss a RIAT-on, Miss Pick-up |
 |
| Fogalmam sincs, melyikük volt az elkövető. Amúgy a Tátrában készült |
 |
| Valószínű Bob, Tátra látkép |
 |
| Ez is Bob lehetett |
 |
| Egy egyértelműen Bob műve, a felső szegély életlensége árulja el |
 |
| Feltehetően Mr. Zeiss |
 |
| Gyanítom, hogy Bob |
 |
| Ez egyértelműen Mr. Zeiss |
 |
| Mr. Zeiss a Brooklands Museumban |
 |
| Szintén Mr.Zeiss és egy remegő pracli |
Ezek a képek negatívról digitalizáltak, mindannyian utómunka nélkül.
Most pedig íme, Bob kombinálva a modern technikával, vagyis az eredeti kép szerkesztve.
Auschwitz, Krakkó, Auschwitz.
 |
| Before |
 |
| After |
 |
| Before |
 |
| After |
 |
| Before |
 |
| After |
Nagyon kíváncsi vagyok a még előhívás előtt álló tekercsek anyagára, mert a létező legkülönbözőbb fényviszonyok mellett készültek és Mr. Zeiss egy ISO25-ös filmmel is dolgozhatott, ami nyilván jókora kihívás elé állította a gép mögötti kétbalmancsost (vagyis engem).
És, hogy miért nem ugrok neki azonnal az előhívásnak? Mert megint ki kell öntenem egy adag előhívó folyadékot... Ha már bekeverek újat, akkor azt nem egy-két tekercs miatt fogom megtenni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése