2023. január 8., vasárnap

Boldog 2023-at!

Eltelt megint egy év. 
2022 nem volt annyira szar, mint 2020 - az überelhetetlen -, sőt, én inkább egészen korrektnek értékelném még a francaival együtt is. Covidka nyaralás előtt, idióták a munkahelyen, meg egy karácsony előtti köhögős nyavalya a mérleg egyik serpenyőjében, repülőnapok és kirándulások, no meg egy logisztikai katasztrófa mégis imádom projekt a másikban. Év végére befutott még egy jó hír: a cégünk aláírt egy giga szerződést, 2025-ig biztosan lesz munkánk, kezdődik megint az utazós-mindenki idegrendszerét hazavágós időszak. Expedition time, oh yeah. 
Az idei karácsony kicsit mozgalmasabbra sikerült, mint a korábbiak, ennek oka, hogy a családi karácsonyi ajándék ezúttal élmény volt és nem valami bizbasz. Két és fél nap Prága, majd két nap Graz inkl. szilveszter. Apukám kérdezte is utána, hogy legközelebb hova megyünk? 
Nos, ha minden összejön, akkor 2023 karácsonyát New Yorkban töltjük, de az még odébb van.
Tervek vannak, újévi fogadalmak nincsenek. 
Szeretnék eljutni nyáron a RIAT-ra és ősszel a Goodwood Revival-re. 
Őfelségét ki szeretném hozni Grazba, amint lemegy a téligumis időszak és eltakarodik a só az utakról. A honosítás első lépése sikeresen megtételre került: mostantól hivatalosan is én vagyok a Szuperszamár gazdája, így már nem takarózhatok azzal, hogy csak kölcsön vettem aputól, azért van rajta magyar rendszám... Az első szerelés is megtörtént, a karbi ismételten közelebb került a pontos, végleges beállításhoz, és most már valamivel kevesebb az esélye, hogy megint lerohadok vele valahol a pampán. Hamarosan el kell kezdenem garázs után kajtatni, erről jut eszembe. 
Szeretnék hetente egyszer kimenni a lőtérre lőni - ehhez a mostani, januári tavasz ideális -, és fejlődni az íjászatban. Életem első versenyén már túl vagyok, majd írok róla, újabb éremmel gazdagodott a plecsni farm. Szokás szerint én vagyok már megint a kukac az almában, rajtam kívül senki se lő magyar íjjal, és ez szül érdekes helyzeteket egy olyan klubban, ahol főleg sportlövők vannak. 
Szeretnék egy air-to-air fotózáson részt venni valamelyik repülőnapon, ahol lenne erre lehetőség. 
Meg kéne végre csinálni a honlapomat is és igen, a social mediát se kéne ennyire elhanyagolni. Meg a blogot se. Legalább hetente egyszer tervezem jelenleg az új posztokat, de ha beindul a móka, valószínűleg kéthetente egy poszt lesz reális. 
Ha kijön a jobb idő, akkor pedig bolhapiacozás, mert meg kell szabadulni a maradék vacaktól is mielőbb. 
Ja és a legégetőbb: meg kéne csinálnom a reluxát az erkélyajtón, mert jelenleg nem lehet rendesen felhúzni. Elvásott az a nyamvadt zsineg és ami még jobb, hogy ahogy elszakadt, ki is csúszott a tokból... 
Boldog új évet mindenkinek!
Szilveszteri fényjáték

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése