2019. július 30., kedd

Így állunk most

Volt nekem egy listám még az év elején, azóta eltelt az első fél év, nézzük csak:
Szóval 2019-re volna:

  • egy objektív szpotterkedéshez  
Sikerült beszerezni. Használtan, mert az új megfizethetetlen. 100-400mm, nem a legmodernebb, de a célnak megfelel és kellően gyors a jetekhez is.
  • tánc, tánc, tánc és még egy kis tánc, sérülés nélkül, ha lehet :)
Ez most kicsit kevesebb, nyári szünetet tartunk, hogy szeptemberben újult erővel vághassunk bele. Én persze edzek, készítem a koreokat és a TRX is jön velem minden nagyobb útra.
  • gatyába rázni végre Malacot és megépíteni legalább még egy makettet 
On hold. Gyűjtöttem anyagot, hogy Malac igazán autentikus lehessen. Ha héten lesz időm, akkor újra neki fogok állni és legalább a Huey-t befejezem.
Napi kérdésünk: vajon az A-10 csatarepülő tud műrepülni? (A válasz: igen.)
  • Weissensee korcsolyázás
Első negyedévben kimaradt, talán a negyedik negyedben. (Muhaha)
  • két panorámaút a Cáreviccsel (Gerlos és Goldeck)
A Cárevics betegsége miatt ez valószínűleg idén nem teljesül. 
  • továbbá legalább 6000km csavargás idén is a Cáreviccsel, mert megérdemli 
Már annak is örülnék, ha rendesen menne, nemhogy ennyi kilométert. Még mindig gebasz van. 
  • Kassa egy Skoda 105 vezetéssel egybekötve (családunk Nünükéjének emlékére)
Továbbra is tervben. 
  • Duxford Flying Legends a családdal
Done. Fényképek és beszámoló később, már gépre töltöttem őket, de még átnézésre várnak. Anyukám első repülése is megtörtént, tudni illik korábban még sosem ült repülőn. Apukám igen, de ő is utoljára a 80-as években. 
  • AirPower '19
Hatalmas melóval, reptéren guggolva lőtt szelfivel és disznó nagy mázlival meglett a szpotter jegy. Kicsit húzós lesz így a szabi vége, de nagyon úgy néz ki, hogy megéri.
Info  
  • Írország, vagy Wales vagy Izland a táncostársaimmal, akik a 2018-as év egyik legnagyobb ajándéka voltak számomra 
Idénre valószínűleg lefújva, nem adja ki.
  • és a legnagyobb fa: Oshkosh Air Venture és Chicago (USA)
Done, felkészül a jetlag. Elképesztő élmény volt, beszámoló és képek folyamatban. Most értem haza kilenc óra repülés után, Grazban át kellett startolnunk, mert berepült elénk egy privát jet. Nem volt vicces, amikor kiengedett futóknál full gázt húzott a pilóta...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése