2018. május 1., kedd

A cárevics megérkezett

Híreink röviden: Szerencsésen, üzemzavarnak a legkisebb jele nélkül ma délután negyed 6-kor Szuperszamárovics becsüccsent megszokott, nyári helyére és már élénken cseveg a régi cimbikkel a ház előtt. A kitűnő teljesítményt büszke gazdája intenzív bogármentesítéssel és fülvakarással jutalmazta.

Oké, nem is nyomtam neki, közel négy és fél óra volt az M70-sen lévő két lámpa és a spielfeldi cammogás miatt és továbbra sem értem, hogyan fért a 43 literes tankba közel 50 liter benzin. Nem jön ki a matek.
Vasárnap ugyanis kapott egy kanna (5 liter) plusz 15 liter benzint úgy, hogy biztosan nem volt üres a tank, legalább 7-10 liternek még kellett benne lennie. Pontos értéket nem tudunk, mert nem megy a visszajelző, de mivel a tankolásokat írjuk, és tudjuk, mennyit eszik, nagyjából sejthető a mennyiség. A rátöltés után összesen 34 km-t ment őfelsége, majd fullra töltöttem, amikor is belement 25 liter.
WTF? Amikor a kutasnak megjegyeztem, hogy a kocsi tankja 43 literes és tegnap tankoltam 20 litert, menekülőre fogta... Magyarország... Hosszú ideje ennél a kútnál tankolok, mert a másik közelben lévő kúton egyszer olyat etettem, hogy még a kiskorú Toyota is majdnem összeszarta tőle magát, a Cárevics meg befulladt...Lehet, hogy öreg, de a naftára iszonyú haklis, nem lehet minden szart beletenni, mert azonnal morogni kezd érte.  A kis gourmet, megköveteli a 95-ös oktánszámot.
Most tehát megint kereshetek új kutat, ahol nem vernek át és benzint kapok, nem vizet.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése