2018. május 4., péntek

Klubtagság

Tavaly augusztusban kénytelen voltam belépni a Magyar Autóklubba. Ugyan apa már tag volt, de nem ült ott a kocsiban, így az ő tagsága rajtam nem segített. Szóval beléptem. Nos, összesen kétszer kellett volna segíteniük, mindkét alkalommal én csináltam meg a kocsit, ráadásul ha külföldön történik valami a cáreviccsel, akkor cseszhetem. A második eset, az akku meghalása ehhez pluszba nem is a pampán, hanem Bp 11. kerület központjában történt és 2 óra múlva akartak jönni segíteni beindítani. Öhömm, na ez volt az a pont, amikor betellt a pohár. Pesten 2 óra? Inkább telefonáltam és a közeli autósboltban vettem akkut. Mivel az utóbbi időben voltak gondok, és jobb a békesség, beléptem az ÖAMTC-be... A Schutzbrieffel egész Európában kisegít, nem csak a kocsit védi és vadkárra is ad fedezetet például. Meg kedvezményeket országszerte több helyen, szállásokból, szolgáltatásokból. A bónusz, hogy 04.29-én kötöttem, másnap már élt, ma pedig megérkezett a kártya is. Ennyi. Remélem, hogy nem kell a műszaki mentést soha igénybe vennem, de jó érzés, hogy bárhol is murcan meg őfelsége, és én nem tudom életre lehelni, akkor is van hova fordulni. A MAK meg mehet oda, ahova gondolom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése