2018. január 7., vasárnap

Vonat

Számítva a hegyeshalmi káoszra az autópályán, úgy döntöttem, hogy Flix helyett ÖBB. RailJet, mert semmi kedvem este 11kor kiérni a direkt vonattal, ami közismerten lassú és büdös. És dugó sincs, mint Hegyeshalomnál ilyenkor lenni szokott az ünnepek előtt és után. Bécs Hauptbahnhof, aztán tovább Graz. Mindezt 31 euróért, mert a Bécs-Graz szakaszra 9 euro volt a jegy, meg 3 a helyjegy, mert nem vagyok költöző madár... sparschiene jegy. Nem visszaváltható, de olcsó, ha időben megveszi az ember. Megy a net, 140nél sem csattog a vonat, tiszta minden. Európa. Átszállásra van másfél órám, ami bőven elég még egy teára is a pályaudvaron. Így azért oké az utazás. Fél 9re Grazban vagyok, kényelmesen, olvasgatva. Hamarabb is otthon lehetnék, de elcsesztem a jegyfoglalást (kapkodás juhuhú), és egy későbbi vonatra vettem jegyet. Just chillin' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése