2017. február 16., csütörtök

Mit adott..?

Mit is adott nekem az ír tánc?
Lássuk csak a hibalistát:
- izomszakadás a jobb vádlimban
- csontsarkantyú a jobb sarkamon
- szétrúgott boka (mindkettő)
- törött kislábujj (jobb láb)
- bokaszalag sérülés (mindkét láb)
- szétkopott térdízület  ("Ez a maga térde? Azt hittem, elcserélték a felvételt egy hatvan éves hölgyével..." sebész főorvos nekem, huszonöt éves voltam akkor)
- ripityára törött lábujjkörmök
- deformálódott, bütykös lábujjak
- elképesztő fájdalomtűrési küszöb (a bokaszalag sérüléssel vidáman battyogtam fel s alá az SZTK-ban a lépcsőn)
- 34/36-os ruhaméret (oké, ebbe a laktózintolerancia is beletette a csülkét)
- előadói magabiztosság (nem szrom össze magam, ha ki kell állnom emberek elé)
- rengeteg vicces, és kevésbé vicces sztori a különböző fellépésekről, táborokról, csoportokról
- utazás, utazás és utazás, külföldön és Magyarországon (olyan településeken jártunk sokszor, hogy ihaj, ellopott tábla miatt eltévedtünk, a kocsit majdnem szétrázta az út)

És ma egy olyan fogfájás, hogy abba kellett hagynom az edzést és bejelentkeznem a fogorvoshoz. Itthon meg is találtam a bűnöst: az amúgy is sérült, jobb hátsó nagyőrlő egy kis darabja hiányzik.
Ha nem hajtom szét magam (már megint) a táncteremben, valszeg még jó darabig elvagyok a néha érzékeny fogsorral. Március 2-re mindenképpen volt időpontom (jövő héten iskolaszünet van, nem rendel a fogászom), tudtuk, hogy likas a dög, de úgy tűnt, kibírja addig. Nem bírta ki. Mehetek holnap reggel 7-re akut ellátásra...  

UPDATE: nem elég, hogy az az egy lyukas volt, de kiderült, hogy a másik két haverja is ott, ahol összeérnek. A fájdalom azóta a múlté, szerencsére. Két hét múlva letakarítják még a fogsoromat (remélhetőleg nem találnak több likas fogat) és akkor most legalább fél évig nyugi van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése