2017. február 12., vasárnap

Fóka klinika - Teil 2.

Először is dobpergés: előkerült az összeszerelési útmutatója a Fókinak! Fogalmam sincs, mikor hoztam ki, de ma rendezgettem az újságaimat és megtaláltam. Ez azért öröm, mert így legalább tudom, hogy mi hiányzik és mi nem. Az alkatrészek ugyanis több másik roncs darabjaival együtt, ömlesztve kerültek letárolásra és hangyabokányit nehéz a picuri darabkák azonosítása.
És hát igen, a Green Stuff... egyszerűen zseniális. Bármit le lehet gyártani belőle, akár egész figurákat is, ha valaki profi.
Én kevéssé profin ugyan, de futómű támasztékot, párnát az ülésbe, gépágyú csövet, Pitot-csövet és egy légcsavar tollat kreáltam belőle, így Fóki maradhat a földön.
Új lábikók

A cucc arra is jó, hogy a törött, vagy nem pontosan illeszkedő felületeket kitöltse vele az ember. A szárny másik felén van belőle bőven, majd fel kell csiszolni, ha megkötött.

Egy toll mind felett...
A propellernek egyébként minden tolla le volt törve... 
A rossz hír, hogy a kabintetőt semmiféle csiszolással, polírozással nem sikerült helyre hozni és egyelőre az írásvetítő fóliából újragyártás sem volt sikeres. Ezt valószínűleg meg kell majd rendelnem, reménykedve, hogy a jelenleg kaphatók összeépíthetők a húsz éves makettel. Részletmatricákat úgyis venni kell, mert azok tényleg elvesztek.

Nem mondom, hogy szép lesz a Fóki, ha elkészül, mert nem lesz az. Soha sem lesz olyan, mintha már eleve normálisan építettem volna meg. De kis szerencsével még lehet belőle csinos példány, és hát igen, nagyon jó érzés látni hogyan épül, szépül a roncs, amit voltaképpen ki kellett volna dobni a szemétbe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése