2020. június 19., péntek

Oázis

Elkészült! A KA legnagyobb előnye, hogy ha nincs munka, akkor nem kell az irodában b***ni a rezet, lehet mást csinálni. Például erkélyt.
Bevallom, nagyon elhanyagoltam tavaly az erkélyemet, egyre csak gyűlt a szemét - ettől szabadultam most meg. Az efféle kampány jellegű dolgoknak persze az a hátránya, hogy egyrészt baromi sok munka, másrészt nem kevés pénz gatyába rázni egy balkont, akkor is, ha éppenséggel nem túl nagy.
A legnagyobb költséget a virágok és a virágföld beszerzése jelentette, naná, mivel a szőnyegek ott voltak a pincében, a lámpásokat és a bútort pedig csak takarítani kellett. Le kellett cserélni a terítőt is: a Butler'sben két éve vettet annyira kiszívta a nap, hogy muszáj volt tőle elbúcsúzni. A Hoferben kaptam 4 euroért, minek többet költeni rá, ha úgyis csak egy-két nyarat bír ki?
Jó tanács: amikor megvesztek egy virágot, és átültetitek, a vételkori cserepet dobjátok ki! Nem, nem lesz jó semmire, és később nem kell húsz liternyi cserepet levinnetek a szemétbe egyszerre. 

Az idei műparasztkodás szereplői:
a magaságyás (cékla, saláta és petrezselyem),
egy uborka és
egy paradicsom.
Egyikőjük sem saját nevelés, palántaként vettem őket, meglátjuk, mi lesz belőlük. Csak arra kell vigyázni, hogy a szomszéd néni rózsájáról át ne jöjjön a tetű...
Az öreg muskátlik közül kettő biztosan megmarad, a harmadik még nem biztos, meglátom.
A vírusmizéria következtében valószínűleg idén lesz érkezésem ki is élvezni a szép, kis oázisomat - a legjobb, hogy odakint is van wifi, szóval simán ki lehet menni a laptoppal dolgozni.
Mire az autóipar magához tér, addigra úgyis tél lesz...
Ja, és azt mondtam már, hogy megvettem a fedélzeti kamerát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése