2017. november 26., vasárnap

0. adventi hétvége

Elindult az őrület, én mondom. Black friday, az adventi vásárok, tömeg mindenhol.
Ami engem illet, muszáj volt rendet csinálni a lakásban, mert a múlt hétvégén kimosott cucc még mindig elöl volt és úgy nézett ki a nappali, mint amin átsöpört egy tornádó. 
Közben persze rájöttem, hogy közeledik a karácsony is és én az elkövetkező hétvégéken folyamatosan úton leszek (Budapest, Zágráb, Pontresina, ebben a sorrendben), úgyhogy nekiláttam becsomagolni a már meglévő ajándékokat és persze engem is eltalált a készítsünk adventi koszorút kattanás.
Nem szeretem a csicsás dolgokat, tegnap vagy egy órát póklásztam az OBI-ban, mire sikerült kiválasztanom a díszeket... Elkészült az irodai karácsonyfánk is, remélem, a srácok nem dobnak ki vele együtt.
Locsolni nem kell, hullani nem fog, és szerintem aranyos. Unatkoztam, na... Szeretnék csinálni egy grincsfát is, csak még nem szereztem hozzá alapot. 
Arra is rájöttem, hogy nem szabad bemennem könyvesboltba - voltaképp csak körül akartam nézni, hogy van-e esetleg valami gépészeti szakkönyv, erre kijöttem két nyelvkönyvvel és egy kvantumfizika könyvvel a szatyorban... Ügyes.
ÉS igen, legyártódott egy ajtódísz is, mert ha már beüzemeltem a ragasztó pisztolyt, akkor megcsináltam ezt is. Az alap már régóta megvolt, csak lepotyogtak róla a korábbi textildíszek.
Ajtódísz recycling
Állítólag jövő hét közepén már havazni fog Grazban. Hurrá...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése