2017. április 9., vasárnap

Fóka klinika - Teil 5.

Napozás az első rétegben
Fókuci napozott ma egyet az első festés után, amíg én lehiggadtam.
Mert amikor először orcán fújtam szegényt, hát, nem nézett ki valami jól. Oké, szarul nézett ki, túl vastag lett a festékréteg rajta. A kezdő airbrush szett nem ilyen pirinyó jószágokhoz lett kitalálva, úgy érzem. Egyszerűen túl vaskos a fúvóka és a nyomás sem szabályozható. Nem baj, megoldjuk és gyakorolunk - azzal kell dolgozni, ami van, aztán majd egyszer valamikor veszek egy normális festékszórót, meg egy kompresszort. Holnap hazahozom az egyik nagyobb dobozt, ami már vagy két éve az irodai asztalom alatt figyel (kolléga visszahozta költözés után, én meg lusta voltam hazacipelni), ez valószínűleg segít abban, hogy nagyobb távot tudjak tartani Fókitól a pisztollyal. Szerencsére nem lett rusnya a gép, mert még szét tudtam kenni ecsettel a festéket. És igen, a gravírozó kés csodákra képes, így a részletek is megmaradtak. Helyenként újra kell majd kenni pár dolgot, mert sikerült lefröcskölni (légcsavar, kerekek), de nem reménytelen a helyzet. Mivel a héten nincs flamenco, így meló után tudok majd dolgozni vele és húsvétra elkészül.
Fóki az asztalon, virágok között
Az a baj, hogy elkezdett számítani nekem a kis nyomorult, így aztán most már nagyon nem mindegy, hogyan fog kinézni a végén.
Azt szeretném, ha szép lenne.

(A legnagyobb szívás egyébként a festékszóró takarítása.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése