2017. március 26., vasárnap

Fóka klinika - Teil 3.

Megint tollatlanul
Fóki kezd úgy kinézni, mint egy repülőgép. Múlt héten szüleim kint voltak nálam és egyúttal kihozták a donort, amit 1490 kemény magyar valutáért rendeltem. Na most: ennyi pénzért ne várjunk el minőséget. Ennyire gagyi cuccot én még életemben nem láttam. Az összeszerelési útmutatóban megjelölt alkatrészek egy jelentős hányada például hiányzik. No comment. De legalább van részletmatrica és plusz festési útmutató. Aki nem akar nagyot csalódni, nem vesz Mistercraft makettet.
Kalap k...
 Ami nekem kellett egyébként az egész paksamétából, az a kabintető volt - mondanom se kell, hogy nem passzolt tökéletesen és befaragás közben meg is roppant, mert olyan szar anyagból volt. Faxom... mindegy, ez most már így marad. A hiányzó rész (a plexi mögött) green stuff-ból megcsinálható, a réseket úgyis ki kell tömni, mert van belőlük bőven.
A legnagyobb macera a kabinbelső volt. 1:72-ben szemkifolyatós művelet bármi részleteset alkotni, főleg ha nincs fotomaratott kiegészítő a háznál. Mivel Fóki az, ami, nem akartam sok pénzt költeni (a fotó-maratott cuccok nagyon drágák). Így lett fekete-fehér pöttyös a műszerfal, amúgy se nagyon látszik. Azután meg pláne nem, hogy megrepedt a fülketető...
A légcsavar naná, hogy megint tollatlan lett - gravírozás közben sikerült két tollat is letörni, ezeket már visszataknyoltam, most éppen szárad. Sajnos az egyik toll kicsit csámpás lett ragasztás után, lehet, hogy megint le kell törni.
A körantenna elveszett az idők során, úgyhogy vékony rézhuzalból lehajlítottam és beragasztottam.
Most, hogy már le van festve, nem is annyira feltűnő, hogy sánta szegény. Ami feltűnő, hogy nincs teljesen síkban a két futómű, de ez is csak akkor, ha megfelelő szögből nézzük. Lekerültek az R-típus gépágyúi is, alattuk elég komolyan kellett takarítani.
A tervem az, hogy mini diorámát készítek a kész Fókival, amint éppen szerelőre vár. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése