2016. december 9., péntek

Direktmarketing - fail

Sosem vagyok udvariatlan a direkt marketingesekkel, mert tudom, hogy ez is csak egy munka és a többségüknek legalább annyira kellemetlen, mint amennyire nekem idegesítő. Nagyon sok normális telefonálóval találkoztam már, akik bemutatkoztak, udvariasak voltak, és tudomásul vették, hogy le lettek pattintva. No de, amikor:
1. titkos telefonszámról
2. be nem mutatkozva
3. erőszakosan
4. arrogáns módon, a másikban bűntudatot ébreszteni próbálva
5. el nem köszönve
6. egészségügyi szolgáltatással
7. jó hírű szolgáltatók nevével visszaélve
próbálkozik valaki, akkor eldurran az agyam.
Történetesen éppen egy egyedülálló idősekre tervezett távfelügyeleti rendszert próbált elsózni a picsa nekem, visszaélve közben nemcsak egy jó nevű cég, de az Országos Mentőszolgálat nevével is. BTW, konkrétan azt mondta, mielőtt dühösen rámbaszta a telefont, hogy: "Én nem próbáltam eladni semmilyen szolgáltatást én csak egy kérdést tettem fel! Micsoda emberek vannak! Már meg se hallgatják a Mentőszolgálatot!"
Ide figyelj, te nagyon hülye, te nem a Mentők vagy, hanem egy frusztrált nyomorult, akinek sürgősen segítségre van szüksége! Ha gondolod, meg tudom adni egy krízis központ számát. És nem, nem gondolkoztam azon, hogy mit tennék, ha a fürdőkádban kapnék stroke-ot, vagy infarktust. Normális ember nem ilyesmin elmélkedve mászik be a fürdőkádba, bár ez lehet, hogy új információ.
És még egy ilyen hívás, aranyom, és a telefon nemcsak az OMSZ-nak fog menni, hanem a rendőrségre is.       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése