2016. október 22., szombat

Könyvet hétvégére

Az elmúlt hetet ismét úton töltöttem, mert ilyen ez a szakma. Ahol a bőrönd, ott az otthon - nappal egy autóban, éjjel egy hotelszobában élni, hazaérve a szennyest kimosni, az elfogyott élelmiszert visszapótolni, hogy aztán néhány héten belül az egész kezdődjön újra.
Ezért is vettem tavaly karácsonyra az e-könyv olvasót, így mindenhová magammal tudom cipelni a kedvenc könyveimet, mert azért mégis csak egyszerűbb a kis lapos kütyüt betenni a már amúgy is kövérre hízott táskába, mint mondjuk Abnett Titanicusát* a maga hatszáz oldalas fizikai valóságában. Most a neustadti út előtt örültem is, hogy kedvenc Baneblade**-emnek kijött a folytatása, lesz mit olvasnom... aha. Azt nem írták oda a szenyák, hogy csak előrendelés, letöltés október 22-től. Ezzel csak akkor szembesültem, amikor le akartam húzni a könyvet... Fuck.
Mindegy, amióta hazajöttem a bevásárló körútból (tesztút alatt kizabált cuccok újratöltése, következő tesztútra kaja beszerzése, elfogyott a mosószer is...), a Shadowswordot olvasom. Harckocsik, titánok és a zene hozzá...


* A Titanicus alapmű mindenki számára, aki nem azon fanyalgott a Pacific Rim vagy a Transformers láttán, hogy bugyuta a sztori és csapnivaló a színészi játék, hanem nyálcsorgatva bámulta a bazi nagy (CGI) gépeket, amint bazi nagy szörnyekkel/gépekkel bunyóznak. A Warhammer 40k titánjai elég rendesen odab****nak, országomat egy Warhoundért, kár hogy 200 euro felett van egy ilyen makett.
**A Baneblade a Warhammer 40.000 univerzum egyik szuper-nehéz tanktípusa, jellemzője, hogy lassú, de nagyon fáj, ha belemegy az ember szemébe.

 

2 megjegyzés:

  1. Death to the false emperor!!:) Én Khornet szolgálom meg Slanesht....:D:D:D

    Wow, ez kb olyan bejegyzés volt, mintha én írtam volna... Esetleg azt is tudod ki húzta ki az első Bath'let-et a Vérfolyóból??? Quap'La!
    Most megyek és dobok egy upgrade-t a bioware-re!:) (Gy.k. gyúrni megyek...:D:D)

    VálaszTörlés