2016. október 11., kedd

A fránya elektronok

Keddenként mindig kocsival megyek táncórára, mert hazajutni nagyjából egy óra lenne, és ahhoz valahogy nem fűlik a fogam, bevallom...
Az időjárásról csak annyit, hogy már a Szergej is fázni kezdett. Hiába tajgára termett példány, szalonszamár lévén kicsit fázós, na. Nem szokott hozzá, hogy ilyen kellemetlen körülmények között még kint tartózkodjon a szabad ég alatt. Az is kiderült ma, hogy mégis csak működik a hátsó ablak fűtése, csak kicsit lassú, valószínűleg eloxidálódott a csatlakozósaru, gatyába kell rázni. Vasárnap amúgy epic volt, amikor multiméterrel, szerelési útmutatóval, fejbúbig beöltözve leslattyogtam, majd a lépcsőház ajtaján kilépve vettem észre, hogy esik az eső. Úgyhogy visszaslattyogtam és varrtam egy békát... A benzinszintjelző még mindig nem mutat és nem fogok nekiállni a parkolóban leszerelni a műszerfalat.
Ehhez jött még ma, hogy az előttem álló kocsi hátsóján észrevettem, hogy Jumurdzsák lett a járgány, kiégett a bal oldali tompított. Még jó, hogy a helyzetjelző ég, így legalább nem annyira feltűnő, de muszáj lesz izzót cserélnem még a hétvége előtt és beszerezni egy tartalékot, mert hamarosan megadja magát a másik is. Takony szar idő...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése