2016. szeptember 13., kedd

Esik vazze!

Mindez rohadtul nem lenne èrdekes, ha nem Granadàban lennèk. Merthogy dèlutàn mèg 35 fok volt, most meg jò, ha van hùsz, ès csùszik minden, mintha jèg lenne. Ràadàsul a mai nap űberfaszàn indult, mert sikerült az IT guruknak a rossz helyzetből katasztrofàlisat csinàlni: addig csesztettèk remote-ban a gèpemet, amìg formàztàk a bejelentkezèshez szüksèges kulcsot, ùgyhogy most nem fèrek hozzà az adataimhoz. Aszonta a hülye, vigyem el Madridba, hogy ott a cèges hàlòt hasznàlva meg tudjàk vàltoztatni a jelszòt. Hà persze, medvasajt, egyèb fasza ötleted is van mèg raktàron, vagy ennyi volt màra a humorbomba?! Ha sikerûlt feloldani a kontò blokkolàsàt, amit franc se tudja, mi okozott, mert èn nem csesztem el a jelszòt 3x, mivel tegnap repültem, ès be se jelentkeztem, akkor mièrt kell vilàgmegvàltò harcba fogni a gèp beàllìtàsainàl, ha egyszer működnek? Akkor kezdett ideges lenni, amikor mondtam, hogy mèg egy darabig nem leszek cègközelben, ùgyhogy csinàljanak valamit, mèghozzà gyorsan, mert kell a  ucc a vinyòròl. Közben a projektvezető is bedobta az atomot, ugyanis az enyèm a màsodik legyilkolt gèp a projektben ès el lehet hinni, hogy egyikünk se kimondott analfabèta szàmìtàstechnika terèn... mèg jò, hogy hoztunk plusz gèpet...

3 megjegyzés:

  1. Szia Greenie, én is Grazban élek!:) Én írom a Doktor Fejbőr blogot. Ha van kedved, találkozhatunk, ha visszaértél Grazba!:) Üdv! Zozie/Fejbőr Dr

    VálaszTörlés
  2. Szia Zozie! Na, majd kitaláljuk, hogy hol meg mikor. A jelenleg érvényes tervek szerint most egy darabig itthon leszek. Üdv!

    VálaszTörlés