2016. április 23., szombat

Úton - Steyr

 Olyan munkám van, ahol gyakoriak az üzleti utak. Időbeni eloszlásuk igencsak hektikus, van olyan év, hogy semmi, a következőben meg egymást érik. A legjobb ezekben, hogy azért mindig van egy kis szabad ideje az embernek, amikor barangolhat az idegen helyen.(Így jutottam el Granadában az Alhambrába...)
A héten Steyrben voltam két napot egy tréning miatt (na ja, megértem azt, hogy én tartok tréninget másoknak, ráadásul németül - öhömm, osztrákul - ami külön eredmény számomra.)
Azt kell mondjam, marha szép. Mármint Steyr. Legalábbis a belvárosa. Parkolni amúgy egy rémálom, én nem is vittem magammal a kocsit, az bent aludt a cégnél, mivel másfél km simán legyalogolható felmálházva is.
Őszintén szólva, nem bántam meg, hogy 200km levezetése és két, egyenként 2 órás tréning után még nekivágtam a városkának, mert nagyon szép. És igen, finom a fagyi is.
A Buburuza fagyizóba érdemes betérni, bár mindig sorban állnak a népek... ha valaki olyan nyomorult, mint én, akkor is tud enni finomat, mert van vegán fagyijuk. Nyugodt szívvel ajánlom az eperfagyijukat, isteni és egy percig se érzi rajta az ember, hogy nincs benne tej.
Sajnos, nem volt annyi időm, hogy felfedezzem a sikátorokkal teli, tényleg régi belvárost, de azért pár helyre eljutottam.
Íme a képek!











 
A szállásom direkt a belvárosban volt, a Stadthotel Styriában. Réges-régi ház, udvarias személyzet, választékát nézve minden normális emberi igényt kielégítő reggeli,  igaz, a szobának olyan régi szaga volt és én ezekért a giccses bútorokért se rajongok annyira. A hely nyilván nem olcsó, hiszen a történelmi belvárosban található, amit mindenhol meg kell fizetni, viszont csendes. (Először nem találtam a bejáratot, amit meg találtam, az nehezen nyílt és azt hittem, hogy zárva van. Ehh...) A wifi csapnivaló (abban a szobában legalábbis, ahol én voltam, így nem tudtam futtatni a virtuális motorkámat, pedig kellett volna nagyon), de legalább nem hallani a szomszéd TV-jét, mert vastagok a falak. 
Szóval Steyr abszolút bakancslistás, érdemes meglátogatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése