2015. június 15., hétfő

Balkon

Az én kis birodalmam felújítva, átrendezve, kitakarítva. Lehet, hogy nem trendi, de az enyém. Sajnos, még nem tökéletes, de az ikeás padlóburkolat aligha fog már ezen a nyáron lekerülni. Az ok: nem lesz időm lerakni. Pedig úgy lenne igazán szép.
További üröm az örömben, hogy fájó szívvel bár, de meg kellett válnom a balkon legidősebb növényétől, a korallvirágomtól. Ő volt az, akit egy ideje már karanténban tartottam a tetvei miatt. Mivel a terápia csak részeredményt hozott, nem akartam kockáztatni, úgyhogy megköszöntem neki az elmúlt több mint három évet és elbúcsúztunk egymástól. Sajnáltam szegényt, mivel a születésnapomra kaptam és a kis barátja már ezelőtt két éve kimúlt. Az edénykéjét persze megtartottam (aranyos, fehér bádogkanna) - már ki is mostam, kifertőtlenítettem, és amint időm engedi, szerválok majd egy korallvirág juniort.  
(Most olvastam, hogy a korallvirág hajlamos a tetvesedésre, úgyhogy jaj. De hát úgyis szeretek veszélyesen élni... meg a muskátlijaim is.)
Ami nem látszik, hogy van a másik sarokban egy jókora puff, azon is lehet ücsörögni, továbbá beszereztem néhány olcsó párnát is, és így lesz egy kényelmes olvasósarkom odakint. Majd még kihozok egy napernyőt... valamikor augusztusban... talán...







2 megjegyzés:

  1. Anyu epp kerdezte mi ujsag a kerteszetedben :-). Szep lett! Reg talalkoztunk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszi, és üdvözlöm Anyudat! Bizony, nagyon régen.

      Törlés