2012. október 4., csütörtök

A vége a lényeg

Jelentem, sikerült! Ma végre átköltöztem az új helyemre, amit el is neveznék ezennel a Konnektorok Házának.  Nem vicc, ebben a kicsike lakásban (gyakorlatilag egy darab nappali plusz fürdőszoba) 18 darab konnektort találtam látható helyen...
A szép piros kanapémat amúgy egy eszméletlen kényelmes narancssárga fotel váltotta fel. Azért a párnák hiányoznak...

OFF
Ezúton is köszönet illeti azt a művelt, intelligens, és legfőképpen humoros személyt, aki a Szuperszamár ablaktörlője alá tette a parkolójegyet, amivel bejött... Neki figyelmébe ajánlanám a Kanári szigeteket, esetleg Afrikát. Ott most is jó meleg van. El lehet oda húzni, és vissza se kell jönni...
Azt a figyelmes és mások értékeire odafigyelő autóstársat is üdvözlöm, aki leverte a jobb hátsó ajtót. Hasonló jókat neki is...
ON 

Pro:
- igen komoly zuhanykabin (komolyan, mint egy atomreaktor...)
- tök új berendezés (de a vasalót már valaki megszöktette... deszka van, csak vasalni nincs mivel....)
- eszméletlen kilátás (pont a Schlossbergre nézek, és ha a toronydaru is eltűnik a képből, szuper lesz...)
- nincs ipari légkondi a fejem felett, és nem zubog a víz állandóan

Kontra:
- iszonyat gyenge hálózat
- nincs sütő (No owen - no muffin... Sorry, guys!)
- sejtelmem sincs, hova fogom akasztani a szárítómat a fürdőben (az atomzuhany erre nem alkalmas)

Mondjuk az alattam lévő erkélyen már elhangzott egy hapci, de panelen edződtem, az ilyesmin nem akadok fenn... (Amikor a szomszéd házban tüsszenti el magát valaki, és kiszólnak neki, hogy egészségedre, na az már valami...)
A többi majd meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése