2022. május 19., csütörtök

Újdonságok Puch fronton

Jelentem, a kedves, öreg Frau Puch kezd alakulni. 
Több változás is történt időközben, a tervek módosultak, mivel:

1. A küllők bontása nélkül nem lehetett volna szépen felmaszkolni a felnit, így maradt egyszínű fekete az egész. Ha valami miatt újra kell küllőzni a kereket, akkor megkapja a zöld csíkot. A fehéret nem. Kiderült ugyanis, hogy a felnin volt két fehér csík is, pontosan a küllők vonalában. 

2. Alapos tisztítás után - értsd több órás munka - a kormány rozsdamentessé vált, de mivel az eredeti fényezés teljesen megsemmisült az évtizedek alatt és az átfújás időigényes lenne, úgy döntöttem, hogy így marad. Ha netalán szét kellene bontani valami miatt, akkor majd kap krómezüst fényezést, de jelenleg marad fémtiszta. Így fel tudtam tenni - oké, közelharcot kellett vívnom ellene - az új markolatot. Ha sikerül szereznem lapos bőrszíjat, akkor a fékkar is be lesz tekerve. 

3. Az eredeti, bordó fényezés, bár megkopott, egyelőre marad és viaszos védelmet kap. Ha a szezonnak vége és lesz hozzá kedvem, meg sikerül felhajtanom eredeti képeket, akkor talán nekiállok a restaurálásának. 

4. A sárvédők is maradnak olyanok, amilyenek egyelőre. 

A nyereg felkerült, ahogy az első kerék is, a csomagtartó is le lett fújva.  jelenleg a hátsó kerék és csengő van soron. Ez utóbbit ugyan kívülről megcsináltam már, de amikor szétnyitottam egy olajozásra, akkor láttam, hogy ezt bizony még pucolni kell...
A lámpa is marad egyelőre, mivel a megfelelő cseredarabot még vadászom. Hogy ne vágjon nyakon a rendőr a világítás hiánya miatt, a közlekedésre ideiglenesen Biszigli lámpáját kapja majd meg, mert az mobil. 

Ha minden jól megy, próbaút a hétvégén.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése