2019. május 29., szerda

Kettő per egy

Jelentem, az egyik csomag kézben. Az élet apró örömei, ugyebár. Azért Mancika még próbálkozott egy nem a mi dolgunk e-maillel, pechjére.
Káosz, komolyan. A levél küldeményt nem bonthatják fel, így már érthető, hogy ha az arrogáns p... a körmét reszelgeti munkaidőben, akkor a vámon reked több tonnányi csomag, amiről vagy értesítik a tulajdonost (KIFIZETTEM, tehát az enyém), vagy nem.
És hogy mi a legszebb az egészben? Nem, nem az ÁFA (vagy ez esetben behozatali illeték), ami 20%, hanem az, hogy a mocsok Posta kiszámláz a fos szolgáltatásért 10 eurót! Április 24-én átvették a DHL-től a csomagot, majd május 16-án küldtek egy ajánlott levelet, hogy kell nekik a számla, mert nem tudják elvámolni! Gratulálok, és ezek után még kérnek 10 eurót a szállításért! Idióták! Kösz, hogy az anyák napi pólót leszállítottátok egy hónappal később, gyökerek!
Az egyetlen, ami kalapemelést érdemel a sztoriban, az a Posta Hotline. Na, ők top!  Főleg a második ügyintéző, aki elmondta, hogy melyik e-mail címre írjak és hogy a HIVATALOS telefonszámot felejtsem el, mert nem fogja senki felvenni. Rajta van a hivatalos levél fejlécén, meg van adva a Finanzamtnál, de nem veszik fel. Ilyenkor zokognak az adóeuróim. Meg én is.  
A TeeTurtle-t (USA) nyugodt szívvel ajánlom, ha valaki szereti az aranyos, nerd pólókat. Szuper jó fej ügyfélszolgálat és tényleg klasszak minőségileg is a pólóik. A méretek is stimmelnek, és minden pontosan olyan, mint a képeken. Imádom őket. Az egyetlen baj velük, hogy hétről hétre rukkolnak elő jobbnál jobb cuccokkal és én most az átpakoláskor realizáltam, hogy úgy be tudom rakodni a teljes nyári tesztút szériát, hogy még marad két hétre való póló és még mosni sem kell közben... 
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése