2018. augusztus 18., szombat

Az akta lezárva

Ugye, emlékszünk még a vevőszolgálatos bejegyzésre? Ma végre pont került az ügy végére. Nem mondom, hogy gyors volt, de ugye múlt héten nem tudtam vezetni, és így az átbumlizás a város másik végére nem igazán játszott be.
A telefon-kalamajka legújabb fejezetében már egy kék P10 Lite játszotta a főszerepet, akit a fekete helyett rendeltek (volna) meg. Két darab volt még belőle egy isten háta mögötti Saturnban, az eladó le is beszélte, hogy amint a készlet-zárás befejeződik, kivételezik és átküldik az egyiket Grazba. Úgy távoztam kb. három hete, hogy akkor a köv szerdán jelentkezik, hogy mi a helyzet. Nos, baszott felhívni, pedig megígérte, éspedig azért, gondolom én, mert nem tudta, hogyan közölje, hogy a telefont beza nem adják oda... Ez volt az egész ügy egyetlen fekete pontja, a válaszom egyébként pontosan ugyan az lett volna, mint ma, személyesen volt - hogy akkor most szeretnék a főnökkel beszélni, mert ez most már kicsit kezdi feszegetni a határokat.
Ez meg is történt, emberi módon, nem üvöltve - így lett 13 euróért egy P20 Lite-om, merthogy a minden pénzt visszakaptam: a telefon árát és az anno hozzá vásárolt tokét is, továbbá engedményt kaptam az új telefon lista-árából is, ugyanis meg se szabadott volna történnie annak, hogy eladnak nekem kártyafüggetlenként egy szolgáltatói készüléket és ezért mindenképpen kártalanítani szerettek volna.
Hibáztunk - nem tudunk ugyanolyat adni - megoldjuk. A vevő elégedetten távozik, a jó hírnév megmarad. Kultúrhelyen így megy.
Az akta ezennel lezárva, az új telefon belakva. Köszönöm, Saturn!     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése