2018. február 7., szerda

Hópehely vs Graz Linien 1 - 0

Hópehelynek lenni jó dolog - leesel és mindenki összeszarja magát. Muhaha. 
Tegnap este tizenegy felé már szépen szállingózott a hó, gondoltam, úgyis elolvad. Hát nem, reggelre lejött kb 10-15 centi. Zombi üzemmódban kinézve az ablakon világosan látszott, hogy a hópelyhek részéről mission completed. A ház mögötti utca hófehér, nyoma sincs hóeltakarításnak, vissza is zártam a reluxát, hogy akkor most inkább megeszem komótosan a zabkását, hátha addig eláll a havazás és elővarázsolódnak a hókotrók is.
Na már most: február van, ami azt jelenti, hogy ez még mindig vastagon tél, vagyis a hópelyhek teljes joggal jönnek turistáskodni. Ennek ellenére Graz reggel nyolc órára gyakorlatilag járhatatlanná vált, se ki, se be. Hókotrók sehol, csak letaposott hó és dugó, dugó hátán. A buszforgalom kevéssé elegánsan letérdelt és szájba lőtte magát, csak a villamosok közlekedtek, amennyire tudtak a kocsiktól. (Grazban több helyen a villamos és a gépkocsi forgalom nincs elválasztva, a sínen megy mindenki. Még a biciklik is, egy ilyen részen zanyáltam el én is tavaly.)
Kész mázli, hogy mivel bérletet kellett vennem, mindenképpen villamossal mentem volna - a villamoson van bérlet automata -, így röpke 40 perc alatt bent voltam, ebből kb 15 perc volt a latyakban csúszkálás és néhány dupla leszúrt rittberger megugrása a tócsák felett. 
Mindez 10 centi hó miatt. Fine. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése