2017. augusztus 21., hétfő

Malac az asztalon - Teil 1.

Miközben a Fóki csókoltat minden kedves olvasót (épp a vitrinből nézelődik), én megragadnám az alkalmat és bemutatnám Malacot, fogadjuk őt is szeretettel. Ismét egy kissé hányatott sorsú makettről van szó, bár nagyságrendekkel tisztességesebb munkát végeztem anno az összeszerelésekor.
Sajnos, a nem tervezett amortizáció itt is okozott károkat, főleg a futóművek táján, ezt nem kevés meló lesz kijavítani.
Óriási mázlimra az otthoni felújítást követő rendrakásban előkerült az összeszerelési útmutató és az eredeti részletmatrica készlet is.  Nem vicc, ott ugráltam körbe-körbe a szoba közepén a szatyrok és dobozok között, mint egy idióta esőcsináló sámán, kezemben a papírral, amikor meglett...
A karaj, a tarja...
festetlen kabin, ferde műszerfal
Jelenleg ott tartunk, hogy Malac fel van darabolva és a törzset leszámítva a festék eltávolítása is megtörtént. A törzs azért nincs még készen, mert elfogyott a festék leszedő (és nincs Sziti lefolyótisztító se). Ráadásul eléggé lecsökkent a lelőhelyek száma is: makettet a Müllerek körül már csak a legnagyobb, a seiersbergi árul, ott nem volt egy darab se, így a Shopping Nordban található Muki játékbolt maradt az utolsó reményem. Itt malacomra éppen fél áron lehetett hozzájutni, úgyhogy mindjárt hoztam belőle hat üveggel... nézett is a kasszás, hogy ezt én tényleg mint elviszem..? Viccelsz, vazze? Persze, hogy elviszem, ha feleannyiba kerül, mint máshol és még nem egy gépet, köztük egy tengeralattjárót kell felújítanom! (Van egy második világháborús VIIC-m, ami korábban atrocitásba keveredett a függönnyel és így pár dolog letört róla. Mivel a festése minden, csak éppen valósághű nem, az is sorra fog kerülni valamikor... úgy karácsony táján... leghamarabb)
Folyt. köv.

Utóirat Fókihoz: megtaláltam a dobozát. 1992-es kiadású makett. 25 év után végre úgy néz ki, ahogy ki kell néznie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése