2015. április 28., kedd

Heti *assza meg...

Vasárnap vettem észre, hogy megtetvesedett az árvácskám.
Az én gyönyörű árvácskám, ami túlélte a telet! Egyik percről a másikra. Szombaton még semmi, vasárnap meg már tele volt a zöld kis g****kel. Országomat egy kupac katicáért!



Próbáltam megmenteni, de nem sikerült...

R.I.P
Ráadásul nem elég, hogy ki kellett dobnom őket - az én gyönyörű árvácskáimat!!! -, de most:
1. moshatom ki a balkonládát, nehogy a betervezett szegfű is a tetvek áldozata legyen
2. a balkonláda mocsok nagy, tehát csak a kádban tudom kimosni, amit utána szintén pucolhatok
Azon túl pedig őszintén remélem, hogy a kis zöld #&@*-k nem kerültek át a többi növényre - az egyikük gyanús, ő most karanténban van és megelőző jelleggel kezelést is kap. Főleg, hogy lebújtottam Rambót, vannak kis Rambók...
Erről jut eszembe... a PALÁNTÁIM! Le fogja vinni a szél a palántáimat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése