2015. április 2., csütörtök

Elszaladt

Rohadt gyorsan elment ez a hét, és máris sajnálom, hogy vége. Fantasztikus embereket ismertem meg, találkoztam rég nem látott ex-kollégával és még a kártyáról is sikerült gyakorlatilag maradéktalanul leenni a rátöltött lóvét. (Gondoltuk sorba állunk még egy salátáért, mert akkor kapunk még egy csokinyulat és akkor lesz egy egész nyúlcsaládunk...A mérnökök és tesztsofőrök úgyhogy mindenhol egyformán lököttek, bár az is lehet, hogy csak mi voltunk rossz hatással rájuk.) Ráadásul ma nyilvánosan megdicsérték az éppen nagyon malac Kicsi Kéket, hogy milyen szép. (Kint parkoltan vele a gyár portája előtt és vártam a kollégát, hogy kilapátolja a bérautót a vendégparkolóból, amikor elment mögöttem két helybéli dolgozó. A visszapillantóban láttam, hogy nagyon nézik a kisállatot, fel voltam készülve, hogy kiszállok és megkergetem őket a laptoppal, ha csúnyát mondanak rá, de pont a fordítottja történt. Hallottam, amikor az egyik azt mondta a másiknak: Nézd, milyen szép ####! Úgyhogy a Kicsi Kék most boldog, látszik a fején. Amúgy tényleg szép.)
Holnap irány haza, remélhetőleg nem tájfunban és mivel a Kicsi Kék (még) nem tud úszni, őszintén remélem, hogy az özönvíz is elmarad. Legalábbis jó lenne haladni ott, ahol lehet.
Az eheti időjárásról egyébként csak annyit, hogy:
06:45 - havazás
07:15 - szélvihar, havazás nélkül
07:20 - verőfényes napsütés
07:30 - jégeső
07:35 - szélvihar esővel
07:50 - szélvihar napsütéssel
07:55 - eső szélvihar nélkül
Ehemm... oké, hogy április, meg bolondja, na de ennyire? Ennyire.
A hotellel maximálisan elégedett vagyok, nyugodt szívvel merem ajánlani bárkinek, hogy ha Stuttgart környékén jár és egy csendes, egyszerű szállást szeretne, válassza a Hotel Weissach am Neuenbühlt. Majd töltök fel képeket a szobáról. Élelmiszerintolerancia nem akadály, szólni kell nekik, és lesz laktózmentes/gluténmentes cucc reggelire. A kiszolgálás elsőrangú, mindenki nagyon barátságos, és segítőkész.

Utóirat: 
A nyulas isler nagyon finom volt. Nyúl ide, nyúl oda, megállok hazafelé is a pihenőben és boltolok még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése