2015. január 15., csütörtök

Helyreállt a rend

 Az élet apró örömei... remélhetőleg most már sokáig így marad és nem kell a két réteg járólapot felverni, mert az alatta lévő cső feladta a harcot.
Egyszerűen gyönyörű lett, és a mosógép is visszakerült, méghozzá meglehetősen prózai módon: a csempézést végző szaki visszavitte.
Mondtam neki ugyanis reggel, amikor megérkezett, hogy hát hiba van a mátrixban, mert én a dögöt vissza nem tudom cipelni nyolc napon túl gyógyul sérülés nélkül - válasz: Nem is kell, majd én visszaviszem a szekrénnyel együtt.
És mivel a sarokszelep se volt a helyzet magaslatán, azt is megcsinálta, plusz lefűrészelte az ajtó alját és kitakarított maga után. Tja, Ausztria.
(Mindezt anélkül, hogy jattot kapott volna! )
Úgyhogy most már végre teljes fényében tündököl az én szeretett kis fürdőszobám és az alienek is nyugodtan trancsírozhatják egymást a csempén...
(Eredetileg egy félig-meddig lehámlott liliom lepkékkel csempematrica kompozíció figyelt a fürdőben, mondta is a tulaj, hogy nyugodtan szedjem le, ha nem tetszik. Nem tetszett, leszedtem, a jó állapotú lepkék a konyhába kerültek, a többi a kukába. ÉS hát micsoda véletlen, a tegezős bútorboltban épp leárazás volt UFO matricákból, én meg kellően felnőtt lökött vagyok, hogy vegyek is belőle.)
 

És egy kis offolás: frissítettem egy pár korábbi bejegyzést (például ezt), érdemes visszaolvasni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése