2013. május 5., vasárnap

Projekt Muskátli

Már ideköltözésemkor elhatároztam, hogy ha törik, ha szakad én bizony muskátlit és egyéb állatfajtákat fogok nevelni az erkélyen.
Én... muskátlit... én, aki Növény Egyet a legnagyobb mínuszokban ottfelejtettem egy ablakpárkányon az utcán. Szegény, egy teljes éjszakát töltött egyedül egy sötét utcán a cég otthoni részlege előtt. Szerencsére másnap, amikor visszamentünk érte, ő is és a szép, piros kaspója is még ott voltak. Növény Egy azóta már megtért őseihez, Anyu hiába próbálta rehabilitálni, de sajnos menthetetlen volt...
Szóval valamelyik napfényes reggel, amikor az erkélyen nyammogtam a szendvicsemen, kitaláltam, hogy márpedig nekem muskátli kell, virágládában! Mindezt úgy két-három hete, csak közben volt egy grillparti, meg egy-két születésnap, így aztán becses személyem túlságosan lusta elfoglalt volt ahhoz, hogy biciklire pattanjon és eltekerjen bevásárolni.
Ez mind szép... de hogy fogom elvinni?
Azt persze sem akkor, sem tegnap nem gondoltam végig, hogy hogyan fogok a húsz éves férfivázas mountain bike-on mindent elhozni úgy, hogy se a virágok ne vegyék zokon a transzportot, se én ne essek akkorát, mint egy bányászbéka.
Mint tudjuk, nincs lehetetlen, de épp elég volt a képen látható két virágládát, egy cserepet alátéttel, virágtápot, nyolc akciós aprónövényt, egy virágmixet és három muskátlit ellogisztikázni...
Egy biztos, legközelebb több szatyrot viszek, bár a bukósisak se rossz kosárnak - három aprónövény utazott benne hazáig, az egyik valószínűleg sokkot kapott, mert ma reggelre lehullajtotta a virágját... 
A párhuzamosan futó fűszeres kiskert projekt első két növénye - petrezselyem és snidling - már korábban megkapta a lehetőséget az indulásra, mert vettem virágföldet. Jó, a krumplisalátás vödröt én se mondanám elegánsnak, de a célnak megfelelt, abszolút egyedi és ami a lényeg, hogy a projekt sikeresnek ígérkezik, mert az első kis csírák már előkukucskáltak.
Ilyen volt...

Ilyen lett

Muskátlik bevetésen
Momentán ilyen az erkély. Ami még hiányzik, az az eper és a levendula, valamint plusz egy pánt a balkonládához, mert a réginek valamiért csak az egyik fele van meg, és persze bugázni kéne a bolhapiacon majd valami virágtartót is, hogy a szaporodó állomány ne a földön csövezzen. 
Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése