Ahogy a srácok mondják a fórumon: ha egy Csacsi szivat, akkor nagyon szivat.
Azt már eddig is tudtuk, hogy dús a keverék, a biztonság kedvéért azért még egyszer le lett próbálva és tényleg. Túl sok a nafta.
A kérdés most tehát az, hogy honnan jön? Úgy néz ki, nem csak az alapjárati fúvókából, mert amikor ma apukám lehúzta a vezetéket a mágnes szelepről, vígan pöfögött tovább őfelsége. Ja, hogy le kellett volna állnia? Shit.
Árulás van, feleim, valamelyik fő fúvókán dől a nafta a karbiba és ezért bűzlik a HC-től a szerencsétlen. Így lesz ótvar szopás egy rázós út (M7 egy trágyadomb Sóstó környékén) és egy huszonhét éves karburátor kombinációjából.
Ebből bizony karbi pucolás vagy csere lesz lesz, már látom. Akár tetszik, akár nem.
Azt már eddig is tudtuk, hogy dús a keverék, a biztonság kedvéért azért még egyszer le lett próbálva és tényleg. Túl sok a nafta.
A kérdés most tehát az, hogy honnan jön? Úgy néz ki, nem csak az alapjárati fúvókából, mert amikor ma apukám lehúzta a vezetéket a mágnes szelepről, vígan pöfögött tovább őfelsége. Ja, hogy le kellett volna állnia? Shit.
Árulás van, feleim, valamelyik fő fúvókán dől a nafta a karbiba és ezért bűzlik a HC-től a szerencsétlen. Így lesz ótvar szopás egy rázós út (M7 egy trágyadomb Sóstó környékén) és egy huszonhét éves karburátor kombinációjából.
Ebből bizony karbi pucolás vagy csere lesz lesz, már látom. Akár tetszik, akár nem.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése