Cárevicsem októberben úgy maradt itt, hogy inkább volt négykerekű kocka, semmint autó. A decemberi szokatlan tavasz - 15 fok, napsütés, lesz ennek még böjtje - nekünk most kapóra jött, lehetett mókolni odafagyás nélkül. Pedig még a fütőtesteket is előszedtük...
A szilveszteri szeánszon végre sikerült fülre belőni az alapjárati keveréket, negyedikén visszük CO-mérésre. Az analizátor elvileg lambdát is tud számolni, tehát ha minden jól megy, erre a fejezetre legkésőbb kedden pont kerül. A próbaút azonban feltárta, hogy a jármű még mindig nem teljesen egészséges. Egyrészt a teljesítményleadás még igencsak hézagosnak mutatkozott (kőszáli kecske üzemmód ON), amit másfél deci denaturált szesz és 12 liter százas benzin orvosolt - mert csak sikerült eljutni a legközelebbi kútra etetni. Fasza dolog ez az E10...
Az újévi műszerfal szétszedés sajnos nem hozott eredményt, a benzinszint még mindig zombi üzemmódban van, nem teljesen értjük, hogy miért. Valamiféle fura agyi tevékenységet mutat ugyan, de sehogy se azt, amit kellene.
Ami azonban még ennél is nagyobb hűbazdmeg élményt jelentett, az a 3km alatt 50 fok elvesztése volt. Igen, az üzemmeleg motor kihűlt, mire elértünk a kútig és még csak nem is fűtöttünk. Elvileg be kellene melegednie terhelés alatt, ez meg lehűl. Remek. Most mehetünk termosztátért...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése