Ahogy az várható volt, Herbertünk akkuja végleg lemerült a több hónapos állásban és már annyi szufla sincs benne, hogy az ajtót kinyissa. A zárat pedig mint emlékszünk, ugye, elhagyta, úgyhogy most ott tartunk, hogy van egy két tonnás alvósmackónk, aki éppen csak nem horkol, és akit igencsak nehéz lesz felébreszteni.
Jó, a műhelyfőnökünk biztos kitalál valamit, hogyan tudnánk behekkelni magunkat a kocsiba, ha mást nem, veszünk egy zárcilindert az e-bayről. Más kérdés, hogy léteznek módszerek, amikkel meg lehet tolni annyira egy akkut egy pillanatra, hogy kinyissa az ajtót, meg persze mechanikus úton is megközelíthető a téma, de egyik hülyébben jönne ki a gyárudvar közepén, köhköh...szó szerint a főnökség ablaka alatt, mint a másik...
Ilyenkor örülök csak igazán, hogy Szuperszamárovicsnak mindkét első ajtaján és a csomagtartón is van zár.
Jó, a műhelyfőnökünk biztos kitalál valamit, hogyan tudnánk behekkelni magunkat a kocsiba, ha mást nem, veszünk egy zárcilindert az e-bayről. Más kérdés, hogy léteznek módszerek, amikkel meg lehet tolni annyira egy akkut egy pillanatra, hogy kinyissa az ajtót, meg persze mechanikus úton is megközelíthető a téma, de egyik hülyébben jönne ki a gyárudvar közepén, köhköh...szó szerint a főnökség ablaka alatt, mint a másik...
Ilyenkor örülök csak igazán, hogy Szuperszamárovicsnak mindkét első ajtaján és a csomagtartón is van zár.
Instant UPDATE:
Herbertet sikerült kinyitni és bebikázni, úgyhogy bevonult a műhelybe töltikézni és melegedni. A hogyant ne részletezzük! Most már csak arra kell rájönnünk, miért nem hajlandó rendesen működni a vezérlő.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése